بازار هدف قومیت ها

بازار هدف

قومیت‌های ایرانی چنان گوناگون و متنوع هستند که ویژگی خاصی به بازار ۸۵ میلیونی ایران داده است.
◇ چنانچه بپذیریم که سبک زندگی ما نشات گرفته از قومیت ، فرهنگ ، آداب و رسوم تاریخی اجتماعی ملت ماست و هر قومیتی نیز علایق ، دغدغه‌ها و ارزش‌های درونی خویش را دارد ، بنابراین بایستی به زبان و ادبیات اقوام ایرانی سخن کنیم.
☆ مناسب‌سازی محصولات و ابزارهای مارکتینگ بنا به نمادها ، هویت‌ها و ریشه‌های اصیل هر قوم ، برند شما را یک قدم به بازارهای هدف نزدیکتر می‌نماید.
♡ سهم بازار خود از بازارهای قومیتی را اندازه‌گیری کنید و برای افزایش آن کوشش خلاقانه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *