دستاوردها مقداد صرامی

  1. بیش از ۱۹ سال شاگردی در بازار و دانشگاه (در قالب مجری و مشاور)
  2. ۶۴۳ مشاوره توسعه بازار، برندینگ، روابط عمومی، تبلیغات، فروش و  CRMو CEM به کسب و کارها
  3. مشاور و ناظر بر بیش از ۵۹ کمپین IMC
  4. نامگذاری یا انتخاب نام ۱۰۵ برند
  5. اجرای ۵۷ طرح مطالعات یا تحقیقات بازاریابی
  6. اجرای ۹۲ مورد بخش بندی بازارهای هدف
  7. مشاوره ۴۷ پروژه مهندسی مجدد برند
  8. تحلیل کسب و کار طی ۶۹ مورد
  9. اجرای ۱۵۶ مورد پایش رسانه های اثربخش
  10. مهندسی رسانه در ۷۴ پروژه تجاری و فرهنگی
  11. مدل سازی و پیاده سازی ۷۳ مورد واحد روابط عمومی در شرکتهای تولیدی، صنعتی یا خدماتی
  12. راه اندازی و ایجاد ۳۱ مورد واحد امورمشتریان یا باشگاه مشتریان
  13. طراحی پلان توزیع یا پخش ۳۹ مورد شرکت پخش یا واحد تولیدی
  14. ارائه راهکار ۹۱ مورد تبلیغ انگیزشی در نقاط خرید یا فروش
  15. مشاوره ۴۶ مورد توسعه ارتباطات آنلاین و بازاریابی اینترنتی و شبکه های اجتماعی
  16. طراحی و تبیین ۷۰ مورد مدل های ارزش افزوده و مزیتهای رقابتی برندها
  17. مشاوره ۵۳ مورد برند پرسنال برای شخصیتهای سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و هنری
  18. مدل سازی و پیاده سازی ۸۹ مورد چرخه مزایای تشویقی و انگیزش های پیشبرد فروش
  19. ارائه مشاور ۵۸ مورد پروموشن های خلاق (ترفیع، تبلیغ و ارتقای فروش)
  20. تبیین ۴۶ مورد ارائه راهکارهای حفظ مشتری، تکرار خرید، وفاداری و رضامندی
  21. مشاوره قیمت گذاری، هدفگذاری فروش و سود پیش بینی شده در ۷۳ مورد
  22. ارائه مشاور معرفی فرصتهای سرمایه گذاری به ۷۴ شهرداری
  23. مشاوره و پیاده سازی  ۶۸ مورد برندینگ و رسانه سازی کودک و نوجوان
  24. مشاور توسعه ارتباطات و آموزش همگانی به بیش از ۹۳ سازمان و ارگان دولتی
  25. مشاور و مجری برندینگ شهری در ۱۱ شهر ایرانی
  26. ایده پردازی و تولیدمحتوای نوشتاری، تصویری و مفهومی بیش از ۷۸۹۰ اثر خلاق برندینگ یا تبلیغاتی
  27. تولیدمحتوای ۱۰۹ مورد پلت فرم، سیستم سازی و هویت بخشی برند
  28. انتشار ۱۶۴ یادداشت و مقاله و تحلیل در نشریات عمومی و تخصصی
  29. برگزاری ۱۷ سمینار تخصصی
  30. برنامه ریزی و مهندسی رویداد بیش از ۲۰۵ مورد نمایشگاه، سمینار، همایش، کارناوال و…
  31. رایزنی برای 94 مورد جوینت ونچری
  32. تبیین سند اجرایی مسئولیت های اجتماعی و حامی گری ۷۳ برند
  33. تدریس در قالب بیش از ۵۷ کارگاه آموزشی در حوزه های مارکتینگ و برندینگ
  34. حضور مستمر و فعال در بیش از ۱۶۲ سمینار، سمپوزیوم، کارگاه، کنفرانس و همایش علمی در حوزه های بازاریابی، فروش، برندینگ، تبلیغات، اطلاع رسانی، رسانه، ارتباطات مشتریان، روابط عمومی، تجارت الکترونیک، توزیع و پخش و…