مدیریت کسب و کار

کارآفرینان و سازمان های اقتصادی ، کارخانه های تولیدی ، شرکت های بازرگانی ، موسسات خدماتی ، اصناف و سایر کسب و کارهای خرد ، متوسط و بزرگ برای شروع فعالیت و تداوم حرکت در مسیر رشد و تعالی ، نیاز به یک فانوس راهنما دارند.

فانوس های رستگاری

اسپیناف

اسپیناف به مفهوم جداسازی بخشی از کسب و کار و ایجاد یک سازمان مستقل و جدید می باشد. در این تغییر استراتژیک ، تکنولوژی و دانش فنی از شرکت اول بطور کامل به شرکت دوم منتقل می گردد و در عمل یک دپارتمان قدیمی با هویت شرکتی نوپا به دنیای تجارت وارد می شود. معمولا  دپارتمانهای نوآور در سازمانهای بزرگ و قدیمی و نیز استارتاپ های نوظهور که غالبا توسط تیم متخصص جوان و با انگیزه اداره می شوند ، مستعد اسپیناف (جداسازی و استقلال کسب و کار) می باشند.

فروشگاههای زنجیره ای

با روند تحول در ساختار بازار و تغییر در سبک زندگی مصرف کنندگان و همچنین بالا رفتن هزینه های اداره یک واحد صنفی خرد، یکی از بهترین راهکارهای بقا در بازار ، ادغام و تبدیل شدن به یک رشته فروشگاه زنجیره ای می باشد. با این تلاش خلاقانه ابتکار عمل برای چانه زنی در تامین و توزیع کالا بشدت رشد کرده و قدرت چشمگیری را برای سهامداران این فروشگاه زنجیره ای فراهم می آورد. بنابراین همه واحدهای صنفی ایرانی مستعد زنجیره ای شدن هستند.

فرانچایزینگ

تجربه موفق در کار و کسب ،‌ ارزش و لیاقت پیوند زدن و تکرار کردن دارد. ایجاد یک مدل اختصاصی در فعالیت و گسترش آن از طریق اعطای عاملیت ، داستان فرانچایزینگ را صورت می دهد. در کشورهای پیش رفته سهم بزرگی از بازار ، در اختیار برندهای فرانچایز می باشد که با راه اندازی سازمان فراگیر و خلق مزیت های رقابتی و هویت بخشی به ساختار هماهنگ خویش ، اقدام به فرانچایزسازی نموده اند. کسب و کارهای موفق محلی ،‌ پتانسیل فرانچایزینگ (نشان سپاری) دارند.

شبکه نمایندگی ها و عاملیت ها

بسیاری از شرکت های ما برای ورود به بازارهای محلی ، ناگزیر به شبکه سازی هستند. نمایندگی های فروش و یا عاملیت های خدمات پس از فروش ، شرکای استراتژیک شما در استان ها و شهرستانها محسوب می گردند. مکانیزم های عملیاتی ایجاد شبکه نمایندگیها ، روند اعطای عاملیت ، توسعه شبکه و نیز توانمندسازی ایشان از جمله راهکارهایی است که آمادگی داریم در اختیار شما بگذاریم.

جوینت ونچر

برای بدست آوردن برخی موقعیت ها ، نیازی نیست هویت کسب و کارتان را از دست دهید. با تعامل گسترده و شبکه سازی ارتباطات می توان به قدرت های غیبی دست یافت و در هزینه ها صرفه جویی نمود. راهکارهای ما اینست که از طریق جوینت شدن با برخی سازمان های دیگر ، مقوله های تامین ، تولید ، توزیع ، مارکتینگ ، خدمات پس از فروش و دهها چالش را از این طریق حل و فصل نمایید. تبادل تجربه در سطح مدیران و کارشناسان ، گره گشای شماست.

کنسرسیوم

یک دست ، صدا ندارد. برای کسب سهم بیشتر از بازار و قدرت نفوذ بیشتر در معاملات و ابر پروژه ها ، شما هم می توانید سهیم باشید. ایجاد کنسرسیوم ها ، راهکار ورود به بازارهای گسترده است که به تنهایی نمی توانید گام بردارید. ضمن حفظ هویت حقوقی، راه اندازی کنسرسیوم های بزرگ بازرگانی ، تولیدی ، صنعتی ، خدماتی ، توزیعی ،‌ صادراتی ،‌ کشاورزی و سایر زمینه های مستعد را توصیه می کنیم.

هلدینگ

همه کسب و کارها به حدی از رشد و تعالی که رسیدند ، محکوم به رشد مضاعف در بازارهای جانبی و یا بازارهای مستعد جهت سرمایه گذاری می باشند. این واقعیت انکارناپذیر ، چالشی است که سازمان های موفق پیشرو دارند تا مسیر توسعه را بجای در جا زدن و انزوا ، در پیش گیرند. چیدن تخم مرغها در چندین سبد ، یک استراتژی کهنه اما قابلیت استفاده است که با دانایی و هوشمندی می توان همزمان در یک یا چندین بازار ، حرکت و رشد کرد.

تولید بدون کارخانه

با ظهور برندها ، مفهوم تولید در کارخانه ،‌ رنگ و بوی دیگری پیدا کرد. دیگری نیازی نیست سرمایه گذاری سنگین در تولید نمایید و وارث ماشین آلات از رده خارج شده شوید. بجای بودجه ریزی چشمگیر در تولید مستقیم ، در زمینه تامین ، توزیع ، مارکتینگ و توزیع َ، سرمایه گذاری کنید و با صرفه جویی در هزینه ها ، تشکیلات چابک غیرتولیدی مهیا نمایید. راهکارهای ما در این زمینه ، قدرت تصمیم گیری و مدیریت یک سازمان مبتنی بر تولید محصولات بدون کارخانه به شما می دهد.

شبکه توزیع و پخش

برخورداری از یک رشته توزیع گسترده و پخش مویرگی ، به نوبه خود یک تشکیلات معظم و موثر می باشد. نیاز و چالش بیشتر واحدهای تولیدی ، سیستم پخش و توزیع هوشمندانه و ساختارمند می باشد که در سریع ترین زمان ، گسترده ترین پوشش را در اقصی نقاط بازار پهناور ایران صورت دهد. این چالش ، پاسخ شایسته دارد و ما در راه اندازی و توسعه شبکه توزیع و پخش ، یاری رسان شما هستیم.

سیاست چند برندی

با استراتژی چند برندی ، سهم بازار خودتون را افزایش دهید تا پیروز میدان رقابت گردید. با بکارگیری این سیاست ، چندین گروه محصول را متناسب با طبقات مختلف اجتماعی وارد بازار نمایید. براساس راهبرد چند برندی ، چندین شبکه فروش را در اختیار خواهید داشت ، زیرا هوشمندانه ، تجارت می کنید. لازم نیست چندین شرکت ایجاد کنید ، با یک سازمان هم حتی می توانید چندین برند داشته باشید و لذت رقابت با برندهای خودتان را تجربه کنید.