کمپین

پس از هدفگذاری ، تعیین استراتژی و سیستم سازی سازمان ، حالا نوبت به اجرای برنامه های عملیاتی هدفمند و متمرکزی می باشد که منابع و ابزارهای سازمان برای دستیابی به مرزهای تعیین شده ، تجهیز و عملیاتی می گردد.

کمپین ها ، برای تاثیرگذاری بیشتر بر بازار هدف ، بکارگرفته می شود تا بدلیل سینرژی حاصل شده ، بیشترین نفوذ و کارایی را بر جامعه گذارد.

پویش ها ، معمولا در جهش ها ، بحران ها و چالش ها مدنظر مدیران قرار می گیرد تا بهانه ای باشد برای شدت بخشی و گردآوری یکجای انرژی ها و پتانسیلهای سازمانی.

عوامل مهمی مبنای طراحی و اجرای کمپین ها می باشد از جمله اهداف ، استراتژی ، عمر کسب و کار ، وضعیت رقابتی ، منابع سازمان ، رسانه ها ، سهم بازار ، موضوع هدف کمپین ، پیام خلاقانه، دوره زمانی اجرای کمپین، سبک زندگی بازار هدف، انتظارات ذینفعان، محدودیتها و سایر ملاحظات.

قبل ، حین و پس از اجرای کمپین ، نیاز مبرم به مطالعه ، تحقیق ، ارزیابی و سنجش اثربخشی می باشد تا کیفیت بهتری به مدیریت کمپین صورت پذیرد.

مقداد صرامی با تجربه وسیع در طراحی ، برنامه ریزی ، اجرا و مشاوره برگزاری کمپین های متعددی ، آمادگی دارد شما را مشاوره دهد.

موضوعات کمپین ها

  • راه اندازی کسب و کار
  • برندینگ
  • مارکتینگ
  • جشنواره فروش
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شبکه های اجتماعی و موبایلی
  • انگیزشی کارکنان
  • روابط عمومی
  • تبلیغات
  • رسانه
  • محصول جدید
  • مسئولیت اجتماعی
  • چالش ها و بحران های اجتماعی
  • برندسازی شخصی
  • بازآفرینی
  • رویدادها و رخدادها
  • توسعه بازار
  • شبکه نمایندگی ها و عاملیتها
  • آموزش کارکنان
  • ترویج و آموزش همگانی
  • فراخوان
  • سیاسی و مدنی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • بهداشتی و درمانی
  • علمی و پژوهشی

و دهها موضوع کلیدی دیگر