پس از هدفگذاری ، تعیین استراتژی و سیستم سازی سازمان ، حالا نوبت به اجرای برنامه های عملیاتی هدفمند و متمرکزی می باشد که منابع و ابزارهای سازمان برای دستیابی به مرزهای تعیین شده ، تجهیز و عملیاتی می گردد.
کمپین ها ، برای تاثیرگذاری بیشتر بر بازار هدف ، بکارگرفته می شود تا بدلیل سینرژی حاصل شده ، بیشترین نفوذ و کارایی را بر جامعه گذارد.
پویش ها ، معمولا در جهش ها ، بحران ها و چالش ها مدنظر مدیران قرار می گیرد تا بهانه ای باشد برای شدت بخشی و گردآوری یکجای انرژی ها و پتانسیلهای سازمانی.
عوامل مهمی مبنای طراحی و اجرای کمپین ها می باشد از جمله اهداف ، استراتژی ، عمر کسب و کار ، وضعیت رقابتی ، منابع سازمان ، رسانه ها ، سهم بازار ، موضوع هدف کمپین ، پیام خلاقانه، دوره زمانی اجرای کمپین، سبک زندگی بازار هدف، انتظارات ذینفعان، محدودیتها و سایر ملاحظات.
قبل ، حین و پس از اجرای کمپین ، نیاز مبرم به مطالعه ، تحقیق ، ارزیابی و سنجش اثربخشی می باشد تا کیفیت بهتری به مدیریت کمپین صورت پذیرد.
مقداد صرامی با تجربه وسیع در طراحی ، برنامه ریزی ، اجرا و مشاوره برگزاری کمپین های متعددی ، آمادگی دارد شما را مشاوره دهد.
موضوعات کمپین ها
- راه اندازی کسب و کار
- برندینگ
- مارکتینگ
- جشنواره فروش
- دیجیتال مارکتینگ
- شبکه های اجتماعی و موبایلی
- انگیزشی کارکنان
- روابط عمومی
- تبلیغات
- رسانه
- محصول جدید
- مسئولیت اجتماعی
- چالش ها و بحران های اجتماعی
- برندسازی شخصی
- بازآفرینی
- رویدادها و رخدادها
- توسعه بازار
- شبکه نمایندگی ها و عاملیتها
- آموزش کارکنان
- ترویج و آموزش همگانی
- فراخوان
- سیاسی و مدنی
- فرهنگی و هنری
- ورزشی
- بهداشتی و درمانی
- علمی و پژوهشی
و دهها موضوع کلیدی دیگر