توسعه مشتریان

مشتری ، نتیجه تلاش نوآورانه یک سیستم کسب و کار است که بدست آوردن آن یک اقدام بزرگ و البته حفظ ، نگهداشت و توسعه آن ، گامی بلندتر می باشد.

سرمایه های هر کسب وکار ، دیگر ماشین آلات و تجهیزات و املاک و ساختمان ها نیست. بلکه سرمایه های هر سازمان تجاری ، کارکنان (مشتریان داخلی) ، واسطه ها و مصرف کنندگان نهایی می باشند.

مقداد صرامی باور دارد ، اهمیت تنظیم روابط با مشتریان بیشتر از هر اقدام دیگری است تا حدی که نمی توان بدون سیاست گذاری در حوزه مشتریان ، در مسیر رشد و تعالی گام برداشت. ما راهکارهایی برای توسعه و بهبود مشتریان داریم تا تلاش و پشتکار تیمهای تامین، تولید ، فنی مهندسی، خدمات ،‌ بازرگانی و توزیع را به ثمر نشانیم. دنیایی از راهکارهای خلاقانه برای تحقق فروش پایدار.

راه حل ها :

مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت تجربه مشتریان

باشگاه مشتریان

نقشه سفر مشتریان

نقاط تماس مشتریان

مدیریت رقبای مشتریان

مدیریت مشتریان رقبا