پرش از محتوا
- بیش از ۱۹ سال شاگردی در بازار و دانشگاه (در قالب مجری و مشاور)
- ۶۴۳ مشاوره توسعه بازار، برندینگ، روابط عمومی، تبلیغات، فروش و CRMو CEM به کسب و کارها
- مشاور و ناظر بر بیش از ۵۹ کمپین IMC
- نامگذاری یا انتخاب نام ۱۰۵ برند
- اجرای ۵۷ طرح مطالعات یا تحقیقات بازاریابی
- اجرای ۹۲ مورد بخش بندی بازارهای هدف
- مشاوره ۴۷ پروژه مهندسی مجدد برند
- تحلیل کسب و کار طی ۶۹ مورد
- اجرای ۱۵۶ مورد پایش رسانه های اثربخش
- مهندسی رسانه در ۷۴ پروژه تجاری و فرهنگی
- مدل سازی و پیاده سازی ۷۳ مورد واحد روابط عمومی در شرکتهای تولیدی، صنعتی یا خدماتی
- راه اندازی و ایجاد ۳۱ مورد واحد امورمشتریان یا باشگاه مشتریان
- طراحی پلان توزیع یا پخش ۳۹ مورد شرکت پخش یا واحد تولیدی
- ارائه راهکار ۹۱ مورد تبلیغ انگیزشی در نقاط خرید یا فروش
- مشاوره ۴۶ مورد توسعه ارتباطات آنلاین و بازاریابی اینترنتی و شبکه های اجتماعی
- طراحی و تبیین ۷۰ مورد مدل های ارزش افزوده و مزیتهای رقابتی برندها
- مشاوره ۵۳ مورد برند پرسنال برای شخصیتهای سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و هنری
- مدل سازی و پیاده سازی ۸۹ مورد چرخه مزایای تشویقی و انگیزش های پیشبرد فروش
- ارائه مشاور ۵۸ مورد پروموشن های خلاق (ترفیع، تبلیغ و ارتقای فروش)
- تبیین ۴۶ مورد ارائه راهکارهای حفظ مشتری، تکرار خرید، وفاداری و رضامندی
- مشاوره قیمت گذاری، هدفگذاری فروش و سود پیش بینی شده در ۷۳ مورد
- ارائه مشاور معرفی فرصتهای سرمایه گذاری به ۷۴ شهرداری
- مشاوره و پیاده سازی ۶۸ مورد برندینگ و رسانه سازی کودک و نوجوان
- مشاور توسعه ارتباطات و آموزش همگانی به بیش از ۹۳ سازمان و ارگان دولتی
- مشاور و مجری برندینگ شهری در ۱۱ شهر ایرانی
- ایده پردازی و تولیدمحتوای نوشتاری، تصویری و مفهومی بیش از ۷۸۹۰ اثر خلاق برندینگ یا تبلیغاتی
- تولیدمحتوای ۱۰۹ مورد پلت فرم، سیستم سازی و هویت بخشی برند
- انتشار ۱۶۴ یادداشت و مقاله و تحلیل در نشریات عمومی و تخصصی
- برگزاری ۱۷ سمینار تخصصی
- برنامه ریزی و مهندسی رویداد بیش از ۲۰۵ مورد نمایشگاه، سمینار، همایش، کارناوال و…
- رایزنی برای 94 مورد جوینت ونچری
- تبیین سند اجرایی مسئولیت های اجتماعی و حامی گری ۷۳ برند
- تدریس در قالب بیش از ۵۷ کارگاه آموزشی در حوزه های مارکتینگ و برندینگ
- حضور مستمر و فعال در بیش از ۱۶۲ سمینار، سمپوزیوم، کارگاه، کنفرانس و همایش علمی در حوزه های بازاریابی، فروش، برندینگ، تبلیغات، اطلاع رسانی، رسانه، ارتباطات مشتریان، روابط عمومی، تجارت الکترونیک، توزیع و پخش و…