مشتری ، نتیجه تلاش نوآورانه یک سیستم کسب و کار است که بدست آوردن آن یک اقدام بزرگ و البته حفظ ، نگهداشت و توسعه آن ، گامی بلندتر می باشد.
سرمایه های هر کسب وکار ، دیگر ماشین آلات و تجهیزات و املاک و ساختمان ها نیست. بلکه سرمایه های هر سازمان تجاری ، کارکنان (مشتریان داخلی) ، واسطه ها و مصرف کنندگان نهایی می باشند.
مقداد صرامی باور دارد ، اهمیت تنظیم روابط با مشتریان بیشتر از هر اقدام دیگری است تا حدی که نمی توان بدون سیاست گذاری در حوزه مشتریان ، در مسیر رشد و تعالی گام برداشت. ما راهکارهایی برای توسعه و بهبود مشتریان داریم تا تلاش و پشتکار تیمهای تامین، تولید ، فنی مهندسی، خدمات ، بازرگانی و توزیع را به ثمر نشانیم. دنیایی از راهکارهای خلاقانه برای تحقق فروش پایدار.
راه حل ها :
مدیریت ارتباط با مشتریان
مدیریت تجربه مشتریان
باشگاه مشتریان
نقشه سفر مشتریان
نقاط تماس مشتریان
مدیریت رقبای مشتریان
مدیریت مشتریان رقبا